projekt_logo_raag_

Marka RAAG

Marka RAAG – stworzona z myślą o rynkach zagranicznych. Marka, która zastępuje, ale i  jest kontynuacją naszych dotychczasowych celów. Smaczne słone paluszki w  bardzo przystępnej cenie i ciekawym, przyciągającym oko designerskim i nowoczesnym stylistycznie opakowaniu.
W 2014 roku postanowiliśmy dokonać rebrandingu marki ogłaszając konkurs na logotyp i projekt opakowań.
Jednocześnie przyjęliśmy kierunek, iż nowy brand i nowe produkty mają zaistnieć jako nowe spojrzenie na kategorię słonych przekąsek, łącząc klasykę z nowoczesnością.

29141_4989535_811874_image

Paluszki solone

400 g

Prace nad brandem rozpoczęliśmy od stworzenia logotypu dla wcześniej obranej nazwy RAAG. Poszukując rozwiązań innowacyjnych i mając na uwadze fakt, iż produkt międzynarodowy musi wpasowywać się w międzynarodową formę, która nie jest zorientowana i umocowana kulturowo w żadnym z regionów Europy, a nawet i świata. Uznaliśmy, że zorganizujemy międzynarodowy konkurs na logotyp dla nowej marki. Udało nam się zachęcić do udziału w konkursie wielu uznanych, światowej klasy grafików wyspecjalizowanych w projektach brandowych.
W ciągu niespełna dwóch miesięcy spłynęło do naszej firmy wiele projektów z całego świata. Poniżej prezentujemy kilka z nich.

Po wyłonieniu zwycięskiego projektu, przystąpiliśmy do kolejnego etapu – zaprojektowania całego opakowania paluszków z nowym logo RAAG. Uznaliśmy, że postąpimy w podobny sposób jak przy pracy nad logotypem. I tym razem ilość oraz różnorodność nadesłanych prac na konkurs przerosła nasze wyobrażenie. Poniżej przedstawiamy kilka z nich.